• head_banner_01

nutizie

80% di e persone in a popularizazione di a scienza di u sport ùn sanu micca cumu sceglie i ginocchiere, un truccu vi insegnerà

Sè vo vulete cumprà un protettore di ghjinochju adattatu, duvete prima valutà u ghjinochju prima di cumprà unu !!
Pudemu divisu in i seguenti trè situazioni
1. U sportu implica scontri fisichi intensi, cum'è u football o u basket.
2. U ghjinochju hà vechji ferite è dolore ?U ghjinochju hè stata ferita o ci hè statu dolore o rumore anormali in u ghjinochju prima è dopu l'esercitu.
3. A scena sportiva hè cumplessa ?Per esempiu, a scena di sport in corsa ùn hè micca cumplessa, ripetendu un unicu muvimentu meccanicu.U football, u basket, è altri sceni sportivi sò relativamente cumplessi, è ci sò parechji fatturi incontrollable in l'arena di sport di squadra multiplayer.

cumu sceglie i ghjinochje

☆ Compressione apertaginocchiere
Hè un protettore di ghjinochje di tecnulugia di scuma chì pò esse completamente apertu è aghjustatu indipindente.I ginocchieri di compressione aperti prufessiunali anu tipicamente rondelle in a pusizione rotula, barre d'assistenza di primavera installate da i dui lati di i ginocchieri, è cinturini di compressione indipendenti per a fissazione.Hè principarmenti utilizatu per prevene diverse ferite acute è croniche à l'articulazione di u ghjinochju, alleviate u dolore di u ghjinochju, riparà a patella per stabilizzà u ghjinochju, assiste in l'eserciziu di riabilitazione postoperatoria, è assiste e persone cù malatie di l'articulazione di ghjinochju chì anu sempre bisognu di eserciziu.Adatta per: Scontri intensi in sporti, sceni sportivi cumplessi, è s'ellu ci sò vechji feriti di ghjinochju o dolore
☆ Ginocchieri sportivi semplici maglia manica
Hè un tela di maglia in forma di manica.U materiale hè ligeru è transpirable, cù una manica sportiva prufessiunale per a prutezzione di i ghjinochje.Ci hè di solitu una lavatrice à a pusizioni di patella, è e barre d'assistenza di primavera sò installate in i dui lati di a prutezzione di i ghjinochje.A funzione hè listessa chì a prutezzione di i ghjinochje di compressione aperta.
(Se u protettore di u ghjinochju di manica chì vede ùn hà micca questi dui paràmetri, ùn hà guasi nisun effettu protettivu. Prima di cumprà, assicuratevi di cuntrollà currettamente sti dui punti.) Adupratu per: cumpetizione intensa in sporti, sceni sportivi cumplessi, sia u u ghjinochju hè vechju o doloroso.
☆ Banda rotuliana
Hè una cinturina di compressione fissa chì pò esse completamente aperta.Purtate à a pusizioni di patella cun un pad fissu à a patella.Hè principarmenti utilizatu per a fissazione di subluxation patellar è dislocazione, è per a ricuperazione di l'instabilità articular causata da ligera à moderata ferita di ligamenti di ghjinochju.Adupratu: Ùn ci hè micca un intensu cunfrontu durante l'eserciziu, è a scena di l'esercitu hè simplice.Se ci hè una vechja ferita di ghjinochju o un dolore severu, hè sempre cunsigliatu di portà protettori di ghjinochju.S'ellu hè solu per riparà a patella, hè cunsigliatu di utilizà una strap patellar.


Tempu di Postu: Apr-14-2023