• head_banner_01

nutizie

Cumu sceglite u ghjinochju è u wrister?Insegni à sceglie u ghjinochju è u wrister ghjustu

Capitulu di ghjinochju

1. Ginocchiu strettu in pienu pienu
Mantene caldu, stringe i musculi, riduce u tremore musculare è migliurà a stabilità di i ghjinochje.Puderà prumove a circulazione di sangue, chì hè adattatu per e persone chì ùn anu micca eserciziu regularmente, è e persone chì anu a paura di esse ferite in u prucessu di eserciziu.Ghjoca un rolu protettivu.
Category C genocchi★★★
mutivu: Hè relativamente cunvinziunali è hà un certu effettu protettivu

2. Apertura ghjinochju
Stu tipu di ghjinochje hè carattarizatu da una apertura in u fronte, chì hè a più grande funzione sfarente da a prutezzione di i ghjinochje full-wrapped.Ci sò cerniere da i dui lati, è ci sò parechje barre di rinforzu circundante.
A so funzione hè di prutege i ligamenti, limità l'angolo di torsione di u ghjinochju, prutegge i ligamenti da danni ligeri, stabilizzà è chjude a rotula, impediscenu a patella da u muvimentu eccessivu, è rinfurzà u frenu.
Category B genocchi★★★★
mutivu: Pò prutege ligamenti è hà una certa pertinenza

3. Ginocchiu di primavera
Ci sò surgenti flat in i dui lati di u ghjinochju, è i surgenti sò impannillati in u materiale di u ghjinochju.
Stu tipu di ghjinochju usa a forza di buffer di deformazione elastica di a molla piatta per riduce a forza di compressione nantu à l'articulazione di u ghjinochju, in particulare in i sporti cù più salti, chì hà un effettu di prutezzione evidenti nantu à l'articulazione di u ghjinochju.
Category B genocchi ★★★★
mutivu: adattatu per i sporti di corsa è salti

4. ghjinochju cumplessu
U disignu di a struttura cumplessa di prutezzione di u ghjinochju hè attentu è ingombrante.Barre di rinforzu multiple, struttura di rilegatura, forte regulabilità.
Hè applicabile à e persone chì anu patitu ferite di ghjinochju è avè bisognu di prevene a ferita secundaria, migliurà a stabilità di l'articulazione di u ghjinochju, prutegge a parte ferita di u ghjinochju, è hà a funzione di correzione è fissazione.
Protettore di ghjinochju di Classe A ★★★★★
mutivu: hà a funzione di currezzione è fissazione

Capitulu di u scrittore

1. Asciugamani formale guardia polsi
Stu tipu di guardia di polsu hà una certa elasticità.Hè principarmenti utilizatu per assorbe u sudore è decorate quandu si porta nantu à u polsu.Ùn affetterà micca u muvimentu di u polsu per aumentà u cunfortu.
A selezzione di stu tipu di guardia di polsu deve prima selezziunà a guardia di polsu cù una dimensione è una lunghezza adattata secondu a grandezza di u to polso, poi cunsiderà u cunfortu di u polsu, è infine cunsiderà a vostra preferenza persunale.
Protezione per i polsi di categoria B ★★★★
Motivu: adattatu per u publicu

2. Bandage guardia di polso
A guardia di u polso di bandage hà una elasticità bassa, chì hè principalmente utilizata per a fissazione, a prutezzione di l'articulazione di u polso è a prutezzione di i musculi di u polso.
U guardianu di u polsu di u bandage hà bisognu di cunsiderà a dimensione di u polsu è a distanza da u polsu à u to dettu.Selezziunate un polsu di bandage chì hè cunfortu per avvoltà intornu, è sceglite senza affettà u muvimentu di u polso.
Categoria Apolsuprutettore ★★★★★
Motivu: protettore di u polso bandage, disignu persunalizatu


Tempu di Postu: Mar-03-2023