• head_banner_01

nutizie

Cumu, quandu è perchè usemu bandage di manichi in l'allevamentu di pesi?

Quandu dumandate chì e parte di u corpu sò più aduprate in i sporti di pesi o di rinfurzà, allora pensate dopu à e gammi, spalle o sottu à a spalle. Tuttavia, hè spessu scurdatu chì e mani è soprattuttu i polsi ghjucanu un rolu maiò in quasi ogni eserciziu.Sò dunque esposti à un stress ugualmente altu.A manu hè custituita da 27-bones, ottu di quali sò situati nantu à u polsu è sò supportati da una varietà di ligamenti è tendini.
A struttura di u polsu hè abbastanza cumplessa, perchè deve avè un altu gradu di mobilità per assicurà tutte e funzioni necessarie di a manu.
Tuttavia, una alta mobilità porta ancu à menu stabilità è cusì un risicu più altu di ferita.
Spécialement à l'elevazione di pesi, forze enormi agiscenu nantu à u polsu.A carica nantu à u polsu ùn hè micca solu estremamente alta quandu si strappa è spinge, ma ancu durante l'esercizii di forza classica cum'è l'inginocchiatura frontale o presse di forza.Bandages stabilizzanu u polsu è cusì riduce u risicu di ferita è impediscenu a tensione o a sobrecarga.In più di l'estabilizazione, i bandage di i polsi anu altre proprietà pusitive: anu un effetti di riscaldamentu è di circulazione di sangue chì prumove a circulazione di sangue.

Aduprate bende di manicu in u pesi
Aduprate bende di manicu in u pesi

I fasciaghji di u polso ponu esse facilmente avvolti intornu à u polsu.Puderanu esse ferite più strette o più loose secondu u gradu desideratu di stabilità.In ogni casu, duvete assicuratevi chì ùn si sò micca troppu prufonda sottu à l'articulazione.Altrimenti portate un bracciale chic, ma a funzione di u bandage manca.
Tuttavia, ùn deve esse scurdate chì u polsu deve esse flexible.A flessibilità è a stabilità ghjucanu inseme è si cumplementanu l'un l'altru, per esempiu, quandu si cambia o in i ghjinochje di fronte.Quelli chì anu prublemi di mobilità cù questi esercizii ùn anu micca megliurà solu cù l'usu di bracciale.Duvete cuntinuà à travaglià per migliurà a mobilità di u polsu è di e spalle.
Inoltre, hè cunsigliatu per adupràbretelle per i polsisolu per setti pisanti è carichi elevati.i polsi ponu esse abituati à u stress mentre si riscaldanu.Perchè i bandages serve solu per prevene i sovraccarichi.Allora ùn deve micca purtate tuttu u tempu.
Siccomu ogni atleta li piace à andà à carichi massimi in furmazione o cumpetizione, i braccialetti sò un strumentu utile.Per quessa, si deve esse truvati in ogni saccu di sport.


Tempu di Postu: Feb-17-2023