• head_banner_01

nutizie

Hè utile à ghjucà à basketball cù i ghjinochje?chì hè a funzione di i ginocchieri?

U sviluppu culturale di u basketball hè assai rapidu, chì hè cunnisciutu com'è a seconda bola più grande di u mondu, è hè ancu assai populari in Cina, ma parechji amichi occasionalmente causanu ferite à i ghjinochje o i polsi quandu ghjucanu à i scarpi di basket.cusì i ghjinochje diventanu assai impurtanti, cusì i ghjinochje ghjucanu un rolu maiò?Fighjemu un ochju !

Hè utile à ghjucà à basketball cù i ghjinochje?
L'usu di ghjinochje deve esse utile.I cuscinetti di ghjinochju ghjucanu un rolu in l'estabilizazione di l'articulazione di u ghjinochju è ponu riduce u muvimentu eccessivu di l'articulazione di u ghjinochju, ma a porta per un bellu pezzu formarà a dependenza.

Hè ricumandemu chì eserciteghja u gruppu di musculi di l'anca è u gruppu di musculi di l'anca, l'eserciziu di u gruppu di i musculi di l'anca hè di riduce a pressione di u ghjinochju, è l'eserciziu di u gruppu di musculi di l'anca hè di aumentà a stabilità di l'articulazione di u ghjinochju.

Inoltre, avete ancu bisognu di fà esercizii di salti, cum'è scatuli di salti, ma avete bisognu di assicurà chì a postura di l'atterrissimu è l'atterrissimu hè curretta (amparate à utilizà l'articulazione di l'anca, ùn fate micca fibbia u ghjinochju, ùn supere micca u ghjinochju. punta, ecc.).

ginocchiere

Chì ghjè a funzione di i ginocchieri di basketball?
1.Basketballginocchierepò prevene i feriti esterni di i ghjinochje causati da collisione è attritu trà i nostri ghjinochje è a terra quandu avemu cascatu.

2.Knee pads pò prutege u ghjinochju è aiutanu à u ghjinochju per sparte una parte di a pressione causata da saltà, corsa, stopping è cusì, per riduce a pussibilità di ferita.

3. Dui o più persone chì sò indispensèvule per l'appiccicazione di u ballu, a difesa, a scuperta è cusì, averà qualchì scontru fisicu, in particulare u ghjinochju.L'usu di ghjinochje ùn pò micca solu prutegge i so ghjinochje da ferite, ma ancu prutegge i so avversari.Reduce sta ferita.


Tempu di Postu: Feb-03-2023