• head_banner_01

nutizie

Equipamentu di prutezzione per i articuli

A guardia di u polso, a guardia di ghjinochju è a cintura sò trè dispusitivi protettivi cumunimenti usati in fitness, chì agiscenu principalmente nantu à e articulazioni.A causa di a flessibilità di l'articuli, a so struttura hè più cumplessa, è a struttura cumplessa determina ancu a vulnerabilità di l'articuli, cusì a guardia di u polso, a ghjinochju è a cintura sò prudutte.Tuttavia, i cunsumatori sò sempre scettichi nantu à u rolu di stu tipu d'equipaggiu protettivu è sò ancu assai intricati quandu l'acquistu.
Ci sò dui mutivi principali:
1. Ùn cunnosci micca u principiu di prutezzione cumuna cù l'equipaggiu di prutezzione?
2. Ci sò parechji tippi di prutezzione nant'à u mercatu.Ùn sò micca quale sceglie ?
E risposte à e dumande di sopra seranu datu quì sottu.

Guardia di polso
U polsu hè una di e articuli più flexibles in u corpu, ma a flessibilità rapprisenta a debule.Comu pò esse vistu da a figura sottu, l'articulazione di u polso hè cumpostu di parechji pezzi di osse rotte, cù ligamenti cunnessi trà elli.Se u polso hè sottumessu à una compressione improperu per un bellu pezzu, l'artrite si trova.Quandu pressu u polsu, a curvatura eccessiva di u polso hè sottumessu à una compressione anormale, cusì pudemu prevene a ferita di u polso mantenendu a palma dritta in linea cù l'avambracciu, A funzione di guardia di polso hè di utilizà a so elasticità per aiutà à rompe u palmu. torna à a pusizione verticale.
Sapete da quì chì a guardia di polso cù una grande elasticità hà da ghjucà un rolu in fitness, cusì u guardia di polso cù un tipu di bandage nantu à u mercatu hà una alta elasticità è hè un dispositivu protettivu necessariu per a folla di fitness, mentre chì u guardia di polso di basketball cù materiale di asciugamani hè principalmente utilizatu per bluccà u flussu di sudore di u bracciu à u palmu di a manu, affettendu cusì a sensazione di ghjucà à a bola, per quessa ùn hè micca adattatu per u fitness.
Se u polso hè feritu, a guardia di u polso di basketball è a guardia di polso di bandage ùn sò micca i migliori prutettori.Ùn ponu impedisce u muvimentu di u polso.U polsu feritu hà bisognu di riposu è portà guanti fissi per prevene passivamente u muvimentu di u polsu.

ginocchiera
A flessibilità di l'articulazione di u ghjinochju hè assai più bassu di quella di u polsu, ma hè ancu una parte vulnerabile.In a vita di ogni ghjornu, l'articulazione di u ghjinochju porta assai pressione.Sicondu a ricerca, a pressione da a terra à u ghjinochju quandu caminava hè 1-2 volte quella di u corpu umanu, è a prissioni quandu squatting serà più grande, cusì l'elasticità di u ghjinochju hè insignificante davanti à a pressione, cusì u pad di ghjinochju hè ancu un articulu redundante per a folla di fitness, Hè megliu rinfurzà i quadriceps è l'articulazione di l'anca per riduce a pressione nantu à u ghjinochju cà di portà i ghjinochje.
E i ghjinochje in forma di bandage ci aiutanu à ingannà in squatting.Stu tipu di ghjinochje avarà un grande rebote dopu esse pressatu è deformatu, chì ci aiuterà à stà più facilmente.Se purtamu stu tipu di ghjinochje durante a cuncurrenza, aiuterà l'atleti per vincite u locu, ma purtendu i ghjinochje in a furmazione normale hè ingannatu.
In più di i ghjinochje di bandage, ci sò ancu ghjinochje chì ponu esse direttamente nantu à e gammi.Stu tipu di ghjinochju pò mantene u calore è impedisce chì l'articulazione di u ghjinochju si friddu, è l'altru hè di aiutà à e persone chì anu feritu l'articulazione di u ghjinochju per riparà l'articulazione di l'ossu è riduce u dolore.Ancu l'effettu hè chjucu, avarà ancu un pocu effettu.

Cintura
Quì avemu bisognu di curregà un sbagliu.U cinturione di fitness ùn hè micca un cinturione di prutezzione di a cintura, ma un cinturione di prutezzione di cintura larga è suave.A so funzione hè di mantene a salute, è pò corregge a postura di seduta è mantene u calore.
U rolu di a prutezzione di a cintura hè di curregà o mantene caldu.U so rolu hè diversu da quellu di a cintura di pesi.
Ancu s'è u cinturione di cintura in fitness pò ghjucà un pocu rolu in a prutezzione di a spina lumbar, pò esse prutetta solu indirettu.
Allora duvemu sceglie u cinturione di pesi cù a stessa larghezza in fitness.Stu tipu di cinturione ùn hè micca particularmente largu, chì hè favurevule à a compressione di l'aria abdominale, mentre chì u cinturione cù u fronte magre è u spinu largu ùn hè micca assai bonu per a furmazione di pesu pisanti, perchè u spinu troppu largu affettarà a cumpressione di l'aria.
Ùn hè cunsigliatu di utilizà un cinturione quandu si praticanu pesi sottu 100kg, perchè questu affettarà l'esercitu di i musculi addominali trasversali, chì sò ancu musculi impurtanti per stabilizà u corpu.
riassuntu
In generale, l'usu di squat pads in l'equipaggiu di bodybuilding aumenterà a pressione nantu à a spina lumbar è causanu ferite, è l'usu di ghjinochje ci aiuterà à ingannà.


Tempu di Postu: Mar-03-2023