• head_banner_01

nutizie

Insegni à sceglie a guardia di polso

A funzione di guardia di polsi
U primu hè di furnisce a pressione è di riduce l'inflamazione;
U sicondu hè di limità l'attività è permette à a parte ferita di ricuperà.
U standard di un bonuguardia di polso
1. Pò esse usatu sia à a manca sia à a diritta, è hà e funzioni di pressione è restrizzioni: hè cumpostu di u corpu è a cintura di fissazione di u corpu.A pressione di doppia strata pò curregà è stabilizzà l'articulazione di u polso, è migliurà efficacemente l'effettu di a fissazione postoperatoria è a riabilitazione.
2. Disegnu tridimensionale 3D: U corpu hè una struttura tubulare, chì hè cuncepitu basatu annantu à a struttura tridimensionale 3D.Hè faciule d'usà è di caccià, è flexible per piegà è allungà.

guardia di polso

3. Materiali speciali cù alta elasticità è transpirabilità: aduprate materiali ultra-sottili, alta elasticità, igroscòpichi è transpirabili, chì sò assai amichevuli di a pelle è còmode.
4. U disignu di u prucessu cambia secondu a struttura musculare: i fili di sutura chì si estendenu cù a struttura musculare integranu i materiali cù una tensione diversa, prumove u corpu per applicà a pressione uniformemente è stabilizzà l'articulazione di u polso.Stu pruduttu hà una pressione cilindrica è una fissazione laterale, chì ponu stabilizzà l'articulazione di u polso è migliurà l'effettu di prutezzione è riabilitazione postoperatoria.
L'equipaggiu protettivu deve esse purtatu secondu a situazione specifica.In ogni casu, suggeriu personalmente chì hè megliu ùn portà micca l'attrezzatura protettiva per un bellu pezzu, s'ellu hè feritu o micca.Hè bè di purtalla occasionalmente secondu a situazione.


Tempu di Postu: Feb-24-2023